6 september 2013

Fortfarande sommar!!


Har känt mig lite förkyld idag på jobbet - många som har hostat och varit halvsjuka hela veckan - men efter en promenad på stan i solen och lite vattenpåfyllning hemma, var jag i form att ge mig ut på en springtur. Och vilken fantastisk sommarkväll, igen! Faktiskt minns jag inte när det var en så lång, torr och solig sommar och förhöst senast - kanske aldrig under min livstid?

Progression run i Saucony Hattoriskorna. Fortfarande lite orolig för hur mina fotvalv klarar all framfotslöpning, så jag ser fram emot att få Merrell Bare Access Arcskorna (skickades från Amazons lager i Tyskland idag med beräknad leverans 17/9) som har bättre stöd för hålfoten. Efter stretching och dusch var det skönt att sätta fötterna i Salomon Relaxskorna.

Och vad är bättre än att avsluta kvällen med att se svenska fotbollslandslaget vinna sin VM-kvalmatch?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar