7 oktober 2013

Brittsommarvärme

Åhhhh, vilket härligt löppass! Sommarvärmen är tillbaka, träningsvärken från lördagens pass borta, och det kändes som jag studsade fram utan ansträning ;-) Maken sprang med mig, vilket brukar leda till ett högre tempo än om jag springer själv. Så också denna gång. Snabbaste km gick på 5.42 min.

Tyvärr är MiCoach-appen ganska buggig sen en tid tillbaka (sen sista iOS6-versionen), så alla km blev inte registrerade - ett tydlig tecken på den säger att den tredje km tog 25 min att springa.... Däremot funkar pulsbandet för tillfället helt utan problem.

En annan trevlig sak med hösten är alla favoritTV-serier som kommer tillbaka. Första avsnittet av Homeland bådar gott för en spännande säsong: Carrie utan medicinering och en ny baddie med sin egen agenda som Sauls högra hand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar